Klagebehandling og fakturautsending tar for tida lengre tid enn vanleg på grunn av høg saksinngang. Vi takkar for tolmodet.
Hopp til hovedinnhold

Send inn tilleggsinformasjon

Ønsker du å sende inn:

  • tilleggsopplysninger
  • bevis
  • fullmakt
  • mottaksbekreftelse

i en pågående sak, ber vi om at du bruker vårt digitale skjema for tilleggsinformasjon som du finner i lenken nederst på denne siden.

Allerede innsendte opplysninger og dokumentasjon er registrert på saken. Du trenger derfor ikke sende inn tidligere innsendte opplysninger og dokumentasjon på nytt.

Ønsker du å sende inn bevis finner du mer informasjon om dette her.

Har du fått brev om retting?

Dersom du har mottatt brev fra oss om at klagen eller tilsvaret må rettes, gjøres dette ved å benytte skjemaet for tilleggsinformasjon. Der kan du legge inn etterspurt informasjon og dokumentasjon.

Innsending av dokumentasjon

I skjemaet for tilleggsinformasjon kan du laste opp inntil ti vedlegg. Vedleggene må være i .docx-, .pdf-, .png-, .jpeg- eller .jpg-format.

Skal du sende inn mange vedlegg må disse samles i én fil før du kan laste den opp. Dette kan gjøres ved å klippe og lime filene inn i et word-dokument. Deretter lagrer du word-dokumentet som en PDF. Om du har PDF redigeringsverktøy kan dette også gjøres direkte i Adobe.

Video- eller lydfiler

For å sende inn video- eller lydfiler må du først sende oss en skriftlig beskrivelse av hva de skal bevise og forklare hvorfor de er viktige bevis. Husleietvistutvalget gir deg beskjed om filene kan sendes inn.

Kontradiksjon

Det du sender inn blir oversendt motparten. Det er ditt ansvar å utelate eller sensurere opplysninger du ikke vil dele med motparten.

Klar til å sende inn tilleggsinformasjon?